Contact Info / Websites

All 7 movie Reviews


Tribute to Manhunt Tribute to Manhunt

Rated 3.5 / 5 stars

good for your first flash

If this wuz like your 15th flash iwould say BLAM but since its your first flash it's pretty good you've got talent and thats not that easy to find on these sites

Keep making flash
-Cranberry


Mitchkovitch responds:

thanks for the review.


the most random fbf ever the most random fbf ever

Rated 0 / 5 stars

i hate it!

i hate this kind of flash! i mean it was cool when i wuz a noob but now it annoys the crap out of me!!!!


bluechipmunk responds:

didn't i say at the entry [first note: if you are against/"DO NOT LIKE" fbf please leave? smarten up dick brains


noob tutorial 2.0.0.0.1.0 noob tutorial 2.0.0.0.1.0

Rated 5 / 5 stars

you did great editing

looks 10x better then it did!


duhhh33 responds:

Im glad to be ove service


Flash Tips (joke) Flash Tips (joke)

Rated 0 / 5 stars

lol

Another crappy flash with sticks (not that sticks are bad)


d-bomb1 responds:

im not sure if this review is good or bad but thanks!


CC: Tough Love CC: Tough Love

Rated 5 / 5 stars

since i am a clock

I must must vote high and help my fellow clocks to victory of ruling the portal!


ForkClock responds:

Sounds fair to me!!!! *cheers*


A new Hope!!!!! A new Hope!!!!!

Rated 5 / 5 stars

awsome!!!!

FGHSRETETERERERFRE

horno,com



Empire strikes back!!!! Empire strikes back!!!!

Rated 5 / 5 stars

:)

Much better then your games!